معرفی بهترین دستگاه های فشار سنج در ایران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مهمترین نکات و راهنمای خرید دستگاه فشار سنج

 
 

مانومتر دیجیتال چیست؟

مانومتر دیجیتال دستگاه هایی هستند راهنمای خرید دستگاه فشار سنج که قادر به اندازه گیری فشار و تغییرات آن در دو نقطه هستند که بخشی از یک سیستم هستند - این به عنوان فشار افتراقی شناخته می شود. فشار دیفرانسیل برای پیش بینی کنندگان هواشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است. از مانومتر دیجیتال در خانه ها برای نظارت بر وسایل برقی پروپان مانند کوره های باربیکیو ، نگهداری و شناسایی عیوب سیستم های تهویه مطبوع و تشخیص نشت گاز خیلی سریع استفاده می شود.

مانومترهای دیجیتال انبوهی از مزایا را نسبت به نمونه های سنتی خود دارند - بر خلاف مانومترهای آنالوگ ، مانومترهای دیجیتال دستگاه های دستی هستند که می توانند برای اندازه گیری فشار در هرجایی مورد استفاده قرار گیرند و برای کنترل دقیق فشار ، به سطوح تراز شده نیاز ندارند. راهنمای خرید دستگاه فشار سنج  منومترهای دیجیتال را می توان به راحتی با رایانه ها ارتباط برقرار کرد ، و به این ترتیب فرد می تواند همه مشاهدات را به راحتی ثبت کند - و از این رو طوفانی بازار آنلاین را تسخیر کرده است.

لیست نکات و نکاتی برای اندازه گیری دقیق فشار با استفاده از فشار سنج دیجیتال

در اینجا چند روش برای اندازه گیری دقیق فشار هوا با کمک فشار سنج دیجیتال آورده شده است:

شماره 1) نصب باتری های جدید

نصب باتری های جدید ، قبل از انجام فشارخوانی با کمک فشار سنج دیجیتال راهنمای خرید دستگاه فشار سنج ، اگر به دنبال دریافت واقعی قرائت هستید ، همیشه روش خوبی است. حتی گاهی اوقات منومترهای دیجیتالی جدید باتری های به ظاهر جدید قرائت نادرستی دارند زیرا باتری آنها زیاد نیست.

# 2) تنظیمات صفر اجباری

ضامن بازیابی یا ضامن های صفر صفحه را به حالت تهی برمی گرداند و به شما این امکان را می دهد تا تمام خطاهای احتمالی و مغایرت ها را از خود دور نگه دارید.

شماره 3) اندازه گیری فشار استاتیک

فشار استاتیک را می توان با استفاده از فشار سنج دیجیتال اندازه گیری کرد. فشار مثبت فشار بیش از فشار جو را نشان می دهد و فشار منفی تأیید می کند که فشار زیر فشار جو است.

هنگامی که اندازه گیری فشار استاتیک در شرایطی که جریان نسبتاً یکنواخت راهنمای خرید دستگاه فشار سنج و پایدار است مورد نیاز است ، ممکن است از لوله های ورودی استفاده شود.

شماره 4) استفاده از ویژگی نور پس زمینه

در بعضی مواقع ، قرائت فشار در محیط هایی که کم نور هستند راهنمای نکات خرید دستگاه فشار سنج یا کاملا تاریک هستند ، مورد نیاز است. برای اینکه بتوانید در چنین شرایطی قرائت ها را مشاهده کنید ، برخی از مانومترهای دیجیتال به ویژگی نور پس زمینه مجهز هستند. این ویژگی قبل از خاموش شدن خودکار برای صرفه جویی در باتری ، صفحه را دو دقیقه روشن می کند. برای استفاده از قابلیت نور پس زمینه ، ابتدا باید مانومتر دیجیتال خاموش شود. ارسال کنید ، دکمه روشن / خاموش آن باید به مدت چند ثانیه به راهنمای خرید دستگاه فشار سنج طور مداوم نگه داشته شود تا نور پس زمینه روشن شود.

شماره 5) استفاده از ویژگی حافظه

در بسیاری از مواقع ، کاربر از فشار سنج دیجیتال ممکن است نیاز به ثبت خواندن فشارهای متعدد برای بررسی بعداً یا مشاهده یک الگوی خاص داشته باشد. به عنوان پاسخ به این مشکل ، برخی از مانومترهای دیجیتال با یک حافظه ساخته شده اند که می توانند ضبط فشارهای متعدد را ذخیره کنند. در صفحه مانومترهای دیجیتال شاخص هایی وجود دارد که تعداد قرائت فشار ذخیره شده را نشان می دهد. با ورود به حالت حافظه فشار سنج ها ، قرائت ها ذخیره راهنمای خرید دستگاه فشار سنج می شود.

مارک هایی مانند HTC ، Testo ، Waco ، Kusam Meco و Lutron برخی از بهترین مانومترهای دیجیتال را با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند.

مانومتر وسیله ای برای اندازه گیری فشار وارد شده در یک ستون مایع است. این معمولاً یک دستگاه استوانه ای U شکل است که در آن هرگونه تغییر در فشار وارد بر دو بازوی مستقیم لوله باعث می شود تا مایع در دو بازو به سطوح مختلف برسد. این ابزار به شدت توسط متخصصان راهنمای خرید دستگاه فشار سنج در صنعت تهویه مطبوع ، آزمایش و اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرد ، اگرچه بیشتر آنها به فشار سنج دیجیتال روی آورده اند.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه ساخت انواع مانومتر تخصص دارند و این به تنهایی می تواند خرید مانومتر مناسب را برای کاربران تازه کار و حرفه ای سخت کند. بنابراین ما برای انجام تحقیقات گسترده وقت صرف کرده و برخی از بهترین مارک های مانومتر در بازار را بررسی کرده ایم. ما فقط بر روی یک مانومتر از هر یک از آنها تمرکز کرده ایم ، اما شما همچنین در جستجوی دیگران از این مارک ها آزاد هستید (برای سهولت در آن پیوندهایی قرار داده ایم).

قبل از اینکه به محصولات برجسته خود برسیم ، می خواهیم ابتدا مطمئن شویم که در جای مناسب قرار گرفته اید. برای کسانی که به دنبال فشار سنج آنیروئید ، معروف به فشار سنج هستند ، لطفاً برای بررسی فشار سنج ها به بررسی ما بپردازید. یا ، اگر به دنبال یک مانومتر خودرو بودید راهنمای خرید دستگاه فشار سنج ،با فشار سنج تایر ، ما یک بررسی جداگانه برای آنها داریم. علاوه بر این ، اگر در تلاش برای اندازه گیری فشار هوا برای اهداف آب و هوا هستید ، می خواهید بررسی های فشارسنج و بررسی ایستگاه های هواشناسی را بررسی کنید .
 
TopProducts ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای سایت ما ، کمیسیون دریافت کند. بیشتر بدانید.

Fieldpiece بیش از 20 سال است که به متخصصان HVACR در سراسر جهان ابزار و تجهیزات کمک می کند که به آنها کمک می کند کارهای بیشتری انجام دهند. با گوش دادن به حرفهای همیشه متخصصان در این زمینه و سپس جعل ابزارهایی که نیازهای آنها را برآورده می کند ، به این مهم دست می یابد. Fieldpiece همچنین در آموزش متخصصان HVACR در سرتاسر جهان سرمایه گذاری زیادی کرده است.

مانومتر Fieldpiece Dual Port (با قیمت 123.91 دلار - قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده) راهنمای خرید دستگاه فشار سنج یک مانومتر دو پورت قابل حمل و مقاوم است که مخصوصا برای تکنسین های خدمات میدانی HVACR ساخته شده است. فشار گاز و استاتیک و اختلاف فشار را اندازه گیری می کند. این مانومتر همراه با یک دکمه تنظیم صفر در صفحه کنتور ، یک آهنربا در پشت برای آویختن کنتور در هنگام سرویس ، یک صندوق لاستیکی محکم و عملکرد خاموش کردن خودکار وجود دارد که باعث صرفه جویی در دوام باتری می شود.

از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فشار بین -60 inWC و 60inWC (اینچ ستون آب) و -150.0 تا 150.0 mBar را اندازه گیری می کند
  • قرائت فشار P1 یا P2 را اندازه گیری می کند و اختلاف بین P1 و P2 را محاسبه می کند
  • اندازه گیری فشار استاتیک را با استفاده از حالت تفکیک 0.01inWC یا 0.01mBar انجام می دهد
  • شامل آداپتور 3/16 "تا 5/16" برای اندازه گیری فشارهای ورودی و خروجی گاز
  • فشار کانال ها را برای متعادل سازی جریان هوا اندازه گیری راهنمای خرید دستگاه فشار سنج می کند

SDMN5 خدمات میدانی HVACR را با خستگی بسیار کمتری نسبت به سایر کاربران غیر SDMN5 ، آسان تر و سریع تر می کند.

TESTO ، INC در سال 1957 در آلمان تاسیس شد و در طراحی ، توسعه و ایجاد ابزار اندازه گیری آزمایش و اندازه گیری قابل حمل به یک رهبر جهانی تبدیل شده است. اکنون از 32 تجارت و بیش از 60 نماینده در سراسر جهان تشکیل شده است. مأموریت Testo ارائه بهترین کیفیت و خدمات در صنعت است. Testo همچنین یک بلیزر دنباله ای در ساختمان آنالیز کننده های قابل حمل احتراق قابل حمل و آنالیزهای انتشار هوا است.

فشار سنج دیفرانسیل فشار سنج (با قیمت 91.80 دلار - قیمت خرده راهنمای خرید دستگاه فشار سنج فروشی پیشنهادی سازنده) ابزاری قدرتمند و با کاربرد آسان است که به شما امکان می دهد از راه دور اندازه گیری های شش تا 6 کاوشگر هوشمند را از راه دور بخوانید و بدون زحمت نتایج را مستند و گزارش کنید. محاسبات خودکار آن را خود به خودی می کند! تمام داده های حاصل از اندازه گیری ها به عنوان قرائت ابزار ، جداول یا نمودار نمایش داده می شوند. اندازه گیری ها را می توان بلافاصله به صورت فایل های PDF یا Excel ذخیره کرد. این برنامه گزارش های سفارشی ایجاد می کند که می توانند از طریق ایمیل ذخیره و / یا به اشتراک گذاشته شوند. تمام داده های شما می توانند ذخیره و بازیابی شوند و باعث صرفه جویی در وقت شما می شوند.

در اینجا ویژگی های جالب تر این مانومتر وجود دارد:

  • فشار استاتیک ، جریان هوا و جریان را اندازه گیری می کند (لوله پیتوتو شامل نمی شود)
  • اندازه گیری افت فشار از طریق فیلترها و سیم پیچ ها از جمله فشار چند برابر را انجام می دهد
  • دارای منوی اندازه گیری در برنامه است که شامل هشدارهای افت فشار است
  • پیکربندی و محاسبات آسان برای میزان ولوم. (می توانید راهنمای خرید دستگاه فشار سنج فاکتور و ابعاد لوله pitot را به راحتی وارد کنید)
  • پشت مغناطیسی ابزاری را برای عملکرد هندزفری نگه می دارد

از سال 1971 ، Extech Instruments تمرکز خود را روی ابزارهای تست و اندازه گیری جعلی برای متخصصان ، بازرگانان و DIYers قرار داده است. استراتژی تک منبع آن باعث شده است تا در استفاده از ابزاری که به جلوگیری ، شناسایی و عیب یابی در بسیاری از برنامه ها کمک می کند ، به برند تبدیل شود. از برق ، مکانیک ، نگهداری ، ایمنی و برنامه های محیطی ، محصولات آن مورد اعتماد متخصصان قرار می گیرند و هر روز استفاده می شوند.

فشار سنج دیفرانسیل فشار Extech (با قیمت 163.45 دلار - قیمت راهنمای خرید دستگاه فشار سنج خرده فروشی پیشنهادی سازنده) 11 واحد اندازه گیری قابل انتخاب را ارائه می دهد. فشار سنج دیفرانسیل فشار HD755 می تواند به عنوان یک سنج با دامنه کم / با وضوح بالا استفاده شود یا فشار دیفرانسیل را تا 0 تا 13.85 اینچ H2O (اینچ آب) ارائه دهد. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضبط حداکثر / حداقل / میانگین و مهر زمان نسبی
  • نگه داشتن داده ، خاموش شدن خودکار و عملکرد صفر
  • نمایشگر LCD بزرگ با نور پس زمینه
  • مسکن سنگین و دو قالب
  • پورت USB داخلی (شامل نرم افزار و کابل رایانه سازگار با ویندوز)
  • دامنه 0.5 ± psi دارد 

    از زمان تاسیس ، دویر متعهد به طراحی ابتکاری ابزار اندازه گیری است. این طرح ها منجر به برنده شدن جایزه طراحی نمایندگی ACHR در گروه تست و نظارت برای سال های 2014 و 2015 شده است. این برنامه از برنامه نوآورانه مدل سازی رایانه برای شبیه سازی موقعیت های دنیای واقعی استفاده می کند ، بنابراین روش های دقیق تر اندازه گیری را در محصولات خود تولید می کند. دویر از امکانات پیشرفته تحقیق و توسعه برای آزمایش و تأیید صحت کالاهای 

    • دارای یک کیف حمل پلاستیک ، 8-1 / 2 "x 7" x 3-1 / 8 "
    • همراه با بطری 1 اونسی کنسانتره فلورسئین با رنگ سبز همراه با ماده مرطوب کننده
    • یک آداپتور لوله لاستیکی که متناسب با یک قطر استاندارد بهترین دستگاه فشار سنج قطر 7/16 اینچی است
    • دارای تله های ایمنی بیش از حد فشار که مانع از بین رفتن مایعات ناشی از فشارهای بیش از حد یا افزایش فشار می شود
    • بوش نخ لوله 1/8 اینچ تا 1/4 اینچ

    در صورتی که از خود تعجب می کردید ، دویر همچنین منومتر و دیجیتال تستر فشار را می سازد.راهنمای خرید دستگاه فشار سنج

  •  برتر برخوردار شده است.

    مانومترهای Dwyer Slack Tube® (با قیمت 54.80 دلار - قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده) به اندازه آزمایشگاه های برتر U "دقیق" هستند ، اما به راحتی حمل می شوند. این مانومترها طیف وسیعی از قرائت فشار را از 4-0-4 اینچ تا 60-0-60 اینچ اندازه گیری راهنمای خرید دستگاه فشار سنج

  •  می کنند. آنها برای کنترل فشار گاز تقریباً در همه وسایل گازسوز ، کیف حمل و کلیه لوله های لازم بهمراه اتصالات اتصال به فروش می رسند.
    از دیگر ویژگی های این مانومترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 




:: برچسب‌ها: دستگاه فشار سنج , راهنمای خرید , ,
:: بازدید از این مطلب : 5773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 2 اسفند 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی